Äntligen Fredag :)

Nu är det bara timmar kvar till helgen!
Det ska bli såå skönt :) Tyvärr så kommer man att spendera den ensam men men man får passa på o dona lite hemma då. Ska måla om toaletten har jag bestämt o ska även plocka igenom alla skåp i köket så de blir igenomstädade o bra. Så man har nog det man gör i helgen.
När man är ensam kan man liksom don alite som man vill. ;)
Sedan ska jag ut o gå också. Har spelat tennis måndag-tisdag. onsdag blev det situps o styrketräning hemma o igår blev det som en vilodag. Vi skulle egentligen ut o gå eller tennis men då kom Robin (syrrans grabb) med deras hund Bessy. Så då blev jag hundvakt medan Magnus var ute o röjde med trimmern med Robin. Roligt attt han kommer ner o vill lära sig saker o så. Verkar som han ser upp lite till Magnus så det är kul.
Jag hjälpte han även med lite matte. O huvva vilken matte...tyckte det inte var så svårt med matte när jag gick i skolan men uscha de börjar att avancera den minsann...Men jag hoppas jag förklarade så han kunde det i alla fall...

Nä lunchen slut o jobbet kallar.
Stora sommarkramar på er alla!

KRAM


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0