En fullbokad helg avklarad

Jo minst sagt.
I helgen fick jag verkligen nått gjort. Magnus åkte iväg på spelning i fredags o kom inte hem förrän på söndagen.
På den tiden har jag hunnit varit ner till Ede grattat svärmor på fredagen (cyklade=1,8mil) fick lite träning :)
På lördagen klev jag inte upp förrän vid 11.00, åt lite frukost o satte igång med att riva ut sakerna på toan.
Fick för mig att nu ska den målas.....o det gjorde jag.
Bar ut alla skåp o mattor o hyllor o grejer på toan o målade den.
När magnus kom hem i söndags hade vi inte längre en vit toalett utan en blå :)

Målade en mörkblå fondvägg bakom toan sedan blev de andra 3 ljusblåa. Blev väldigt nöjd faktiskt.
(Ska lägga upp bilder sedan så ni får se)
Målade på det sista lagret i gårkväll så nu ska jag gå igenom om det behövs lite smuduttning annars så ska jag bära in alla saker igen :) Känns kanon att man äntligen tagit sig i kragen o kommit ett steg framåt.
Ska utforma en lista hemma som man kan bocka av sakerna man gör...eller projekten som vi kallar dem :)
Nu har vi avklarat 1 projekt i alla fall :)
Nästa projekt blir att bygga en ställning för att använda till spöningen på kåken. Ska dona med det denna veckan men ikväll blir det inget. Jag ska iväg till skjutbanorna i Ede o hjälpa Bengt att sköta älgbanan. Det var tydligen ont om folk (som vanligt) så då hoppar man in. Direkt från jobbet o iväg bara! :)
Så ikväll blir det lite panik så ställningen får man ta imorgon eller nått. Ska även försöka hinna med o åka till syrran ikväll. Vi ska iväg  till stockholm nästa helg med hennes ungar så man måste hitta bästa sättet att åka ner på :) Planera, planera.... :D

Nä nu är lunchen slut även denna gång...Men vi höres.
En solig hälsning från mig i Ånge (för närvarande)

Kram


Vad tycker ni?
Postat av: sofie

Adda mig på msn om du vill ha hjälp med bakgrunden :-) [email protected]
Kram kram**

2007-08-14 @ 20:01:28
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: sofie

-Du är utmanad, kolla i min blogg :-)

2007-08-16 @ 22:06:01
URL: http://sgradin.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0