Ensam solokväll...

image29

Jahapp då sitter man här för sig själv då...
Magnus åkte till countryfestivalen i Furuvik igår o kommer inte hem förrän på söndag.
Så nu har man en solohelg framför sig. Nog för det är vemodigt att man är ifrån varandra. Men det är hur skönt som helst att kunna lägga upp sin dag precis som man själ vill :) Hihi...
Inte för att Magnus säger emot mig om jag vill göra någe speciellt annars men det är annat
om man är helt själv liksom :)

Så vad har man planerat att göra då...jo nu ikväll så blir det en myskväll med film o lite onyttigheter.
Inte för mycket men jag har kommit på att om jag ska lyckas med att gå ner i vikt så
måste man få äta liiiite onyttigt ibland på helgerna för att kunna se fram mot någonting o inte deppa ihop.
Så därför blir det lite glass :)
Ikväll kommer jag inte att gå. Var ute o gick 1 timme igår o ska ut en sväng imorgon innan jag åker en sväng på Stöde marknad. Å imorgon kväll bär det av med syrran o malin till båtsmans.  Det ska bli kul o komma ut lite.
Det var ett tag sedan det var något nu som man var med på så det ska bli total skoj, så är det någon annan som ska dit så ses vi där!!

Annars så har det varit en väldigt lugn första arbetsvecka....
Trodde det skulle vara full rulle då jag kom tillbaka i måndags men det har varit hur lugnt som helst.
Det har varit kanon. Aldrig roligt o komma tillbaka från semsester och börja tokjobba så det var tacksamt :)
Hmm... vad mer har hänt....det var ett litet tag sedan jag skrev så det kan hända att det hänt nått.....
Hmm...Magnus o jag har båda get oss banne mig på att gå ner i vikt så i förrgår var vi också o spelade tennis i 1 timme, lite cool. Det är skitskoj! hihi...
O efter det tog jag faktiskt mitt andra dopp i poolen :)
Det var 14 grader ute o 19 grader i poolen men efter en tennismatch så var det kanonskönt dopp.
Nått mer har väl inte hänt :)

Nu ska jag käka glass o kolla på Vänner ;)
Ha en trevlig kväll allihopa!
KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: Anonym

Vart spelade ni tennis då?

2007-08-04 @ 15:11:31
Postat av: Angelica

Svar till Anonym: Vi spelade på planen i Torpshammar

2007-08-06 @ 09:00:44

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0