Måndag

Hej hopp...
Måndag igen o en ny vecka ar börjat.
Känns helt ok ändå.... Helgen var också super.
På fredagen blev vi bjudna av våra grannar på mat..grillat supergott.
Där blev vi till halv två på natten. På lördagen var vi på selånger marknad med syrrans ungar Bella o Robin.
Vi gick runt o kollade på lite av det ena o det andra. Men oj oj oj vad folk det var! När vi kom ner vid tolvtiden o svängde av på timmervägen stod vi i kö. Jag lovar det var tvärstopp! Vi köade i 35 min tills vi slutligen kom in i Bergsåker, o där fick vi den näst sista parkeringssplatsen uppe vid travet hehe oj oj säger jag bara mend et var tur att det inte var stekhett ute för då hade jag banne mig vänt :)...

På kvällen efter vi kommit hem åkte vi direkt upp till sommarstugan. Där väntade surströmming o kräftor. Jenny o Tom, Malin o Patrik o vi var där uppe tills sent in på kvällen o gottade i oss allt det goda. Mums säger jag bara. Var ju ett år sedan man åt surströmming så det var riktigt gott :)
På söndagen klev vi upp vid tio tiden o sedan slappade vi vid tv:n...på eftermiddagen vid fyra tiden efter vi hade ätit blev vi så himla trött så vi tvärsomnade på soffan o vaknade vid halv nio!! Helt otroligt, sedan såg vi en film o gick o lade oss...o somnade utan problem...man var nog lite utkörd :)

Idag har det varit en lugn arbetsdag. Kom hem nu för en timme sedan o ska snart iväg o spela tennis...Magnus är just nu ute o hjälper några pojkar o skruva men sedan bär det av mot planen o träningen. Denna vecka ska det hårdköras, var väldigt slapp i helgen o det mår man lite dåligt över så nu gäller det att kommat illbaka till spåret liksom :) Men det är nog inga problems....

Nä nu ska vi åka.
Hade så bra allihopa!
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: sofie

Låter som att du är väldigt peppad till att motionera, du är DUKTIG! Det är så skönt när det väl är gjort :-) HA det! /S

2007-08-20 @ 23:07:10
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack!! 14 kg är det nu :-)

2007-08-22 @ 16:24:52

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0