Snart helg

Varmt varmt.....Det är det enda man kan säga om denna veckan.
Som idag det är mulet o rengnigt men ändå visar temperaturmätaren + 22 *C.
Helt otroligt. Jag klagar inte, men jag skulle inte vilja sitta här på jobbet nu i denna värme :(
Men men man får hoppas på att det håller i sig till helgen med. Då ska jag vara ute o fånga upp så mycket sol jag kan. Är ensam även denna helg, då Magnus spelar i Kramfors fredag-lördag. Men men man får väl göra ett ryck hemma vid då. Det är lättare o göra de om man är ensam. Man kan liksom göra som man vill då hehe..

Nä det får bli ett snabbt inlägg idag, sitter på jobbet som vanligt...återkommer i helgen med ett längre inlägg lovar !


Kram allihop

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0