Snart helg :)

Oooh, nu är det snart helg igen!
Gud vad skönt! Längtar tills om ca 5 timmar då jag kommit hem...Ska äta o sedan bara slappa.
Eller först ska jag plocka ihop det värsta o sedan slappa. Ska bli sååå skönt. Känner att man har lite sömn att ta igen sedan helgen i stockholm =) Men det ska man väl ordna.
Sedan i morgon åker ju Magnus bort o spelar igen...andra helgen i rad...en till sedan är han ledig i 3 helger ska bli skönt o hitta på nått för sig  själva då...få se vad det blir. Men i alla fall. I helgen då jag blir  ensam ska jag spela Wii.....har nyss köpt det o har inte testat det ännu..så det ska bli riktigt skoj!

Nä nu ska jag jobba....
Mors!

Vad tycker ni?
Postat av: Svärmoooor

vad i hela friden är wii

2007-08-31 @ 19:55:34
Postat av: svärmor

väntar på uppdateringa anga

2007-09-04 @ 11:27:10
Postat av: sofie

Uppdate please :P

2007-09-06 @ 09:30:06
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: sofie

Väntar på bilder från Stockholms resan!! :-)

2007-09-09 @ 22:42:25
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Gittan

Hur var det i Tyskland då?

2007-09-16 @ 11:15:57

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0