Utmanad

Utmaning från Sofie

* Först Reglerna,sen fakta/vanor
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.

Fakta/vanor:

1. Jag har en stark fobi mot fåglar (flyger dom nära duckar jag)

2. Jag måste ställa alarmklockan på "jämna" minuter (ex 07,00-07,15-07,30-07,45) Om jag ska ställa alarmet på 07.00 och av misstag trycker så det blir 07.01, då måste jag göra om så det blir 07.00. Annars somnar jag inte.

3. Jag har fobi mot att ta i fiskar. Men har under åren kommit så långt att jag kan ta små abborrar efter 5 min (om jag har tur o inte hjärnan låser sig, då kan det ta 30 min..minst)

4. Hade tandställning och glasögon när jag var liten.


5. Äter inte blodpudding eller lever. Allt annat kan jag smaka...


6. Blir sängen rörig (lakanet försvinner lite från madrassen) under natten vaknar jag och måste bädda till den.


7. Äger hela serien "Vänner" alla 10 säsonger. Har sett den i 3 omgångar.


8. Har monterat ihop alla de möbler vi har hemma själv. (Magnus har tittat på ;))


Jag utmanar 8 st: Gittan, Caroline, Jenny, Theres, Henrietta, Helena, Ann-Charlotte, Bettan


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0