Varm Tisdag

Oj oj vad det är varmt idag!
Hur tokhett som helst, man sitter ju st nu på jobbet o har korsdrag överallt för att överleva. Puh.
Men men man ska inte klaga, det är ju de enda sommardagarna vi har haft i år så man får ta vara på det lilla som ges ; )

Igår var det lite jobbigt inne då jag skulle lägga mig. Magnus satt inne i vardagsrummet och skulle titta på tv o där är det inga problem för där har vi AC:N så där har vi väl runt 20 grader konstant då den är på.
Men i sovrummet var det 27 grader!! Lite panik då jag skulle lägga mig. Vi hade även varit ute o spelat badminton så vi var lite svettiga så det var inte alls nice inne vill jag lova.
Men då fick vi den idén att ta ett dopp i poolen.
Så när klockan var halv tolv i gårkväll så tog vi ett dopp. Det svalkade lite grann...det var 25 grader i poolen...kl 23.30...helt otroligt. Men det var skönt. gick lite lättare o somna faktiskt...

Idag har jag varit o inhandlat badmintonbollar. Våra syskonbarn hade "råkat" spelat sönder den boll vi  hade :) Hehe så igår lånade vi deras o nu har vi egna igen :)
Köpte även fler tennisbollar o en sorts tejp att tejpa handtaget på tennisrackerterna med.
De glider så himla lätt nu så träffar man en kantboll så flyger inte bollen iväg utan rackertet snurrar bara i handen...inte bra :) Men det ska väl fixas nu!

Nä nu är lunchen slut o arbetet kallar.

Ha en fortsatt trevlig dag  allihopa!!

KRAM
Mask i äpple

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0