Fredag 13:e.....

Jo ni idag är det rena rama otursdagen för vissa.
För mig har det, måste tillägga: ÄN så länge, gått smärtfritt men man vet ju aldrig kvällen är lång ;)

Har suttit nu ett tag o kollat på designen till denna blogg, skulle vilja ha en annan bakgrund bakom själva bloggen om man söger så men ajg har inte lyckats hitta igen vart man ändrar det...om det finns någon som har tips till detta får ni väldigt gärna skicka en liten kommentar om detta! :D

Nä idag blir det ett kort inlägg, ska fortsätta att plockka undan de kläder som jag strävar efter att komma i. Har ordnat en "Snart så"-låda :) Ska ställa den mitt i sovrummet så jag ser den varje dag o förhoppningsvis blir lite motiverad i mon viktminskningsprocess....hoppas hoppas.

Mors o adjöken på er!
KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0