Hemma igen...

Nu har man kommit hem igen efter en tur i Sörbygden. Min lilla hemort :)
Det var Jag, Magnus, Ann-Charlotte, Fredrik och deras dotter Emilia som åkte.
Det var väldigt mysigt. Det hade ju kunnat varit bättre väder i o för sig men man gjorde det så skoj man kunde ändå! Vi fiskade o grillade korv hela tiden kändes det som men skoj var det, o gott :)
Men hur som helst så var det helt underbart att komma hem. Var borta i bara två nätter med husvagnen men det kändes mycket längre o man fick tusan hemlängtan, underligt men sant. Men trötta som två zombier var vi då vi kom hem. Såååå himla trötta vi var. Ojoj men det tar vi igen nu när vi är hemma :)

Mamma har haft det skönt här dessa dagar. Var väldigt kul o komma hem när hela huset var städat urkul måste jag säga. Det är mamma det. Hon kunde inte låta bli. Men för oss gör det inget, vi slapp ju göra det vi gruvade oss för :) Tack mammsen!

Imorgon bär det av till staden. Jag o mamma ska åka väg o shoppa lite. Jag ska iväg o fixa ett kort till jägarbeviset ;) hihi...sedan ska jag köpa lite grejer till akvariumet för nu ska det rengöras riktigt och fräschas upp totalt. Så det så. Lite nya firrar kommer nog också att slinka med. Man får se hur det blir.

Sedan får vi väl se hur vi gör efter helgen. Magnus spelar på lördag i Härnösand så vi kanske åker iväg på söndag då. Vi funderar på att packa ihop tältet och åka ner till Dalarana iår igen. Det var superskönt ifjol å vi åkte riktigt skoj o komma iväg själv o rå om sig. I fjol var det vr första egna semester neråt i lander. Har bara varit upp till Stekenjokk åren innan o hälsat på Bengt o Gittan. Då har man inte riktigt varit själv. Ifjol då var vi självständiga :)
Skoj var det o vi hoppas på samma sak i år igen.

Nä  nu ska jag gå ut o vara lite social igen med mamma o Magnus. Man blir lätt sittandes här då man väl satt sig.
Man behöver ju inte skriva romaner varje gång :D Fast det var ju faktistk ett tag sedan jag srekv :)

Men tills nästa gång vi ses!
Stora varma kramar från mig till er!
glitterangelica

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Vad mysigt att komma hem till nystädat hus. Tänk om det samma hände här. Jenny har faktiskt städat en gång när vi var borta kommer jag ihåg nu.Ha en trevlig sommar kram Gittan

2007-07-12 @ 10:16:48
Postat av: sofie

Ja man blir lätt sittandes vid datorn när man väl satt sig...Ha det! Kram

2007-07-12 @ 16:05:31
URL: http://sgradin.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0