Pirrigt

   Mmm nu börjar det att pirra i kroppen :)
För det första för att det är semester om 1 dag och....5 timmar (Eller fler beroende på övertid..) !! Nice!
Sedan så har man hagelprovet på jägarexamen på söndag. Har tyvärr inte hunnit med mig i veckon o tagit mig iväg o skjuta men i morgon ska jag iväg o lika så på lördag...Hårdträna i sista sekunden :) Man får hoppas att man har turen på sin sida på söndag hehe...

   Åter till semestern....mmm....mindre än 2 dagar kvar....så himla underbart oj oj...
Pratade med mamma i går. Hon ser också fram emot sin semester...som hon mestadels kommer spendera hemma hos oss o passa våra katter :D hehe man har ju förberett ;)
Nädå det var faktiskt hon som frågade om vi inte skulle ge oss iväg i sommar igen så hon kunde ha semester hemma hoss oss ...Hon tycker det räcker för henne...I o för sig skulle jag sitta ensam i en liten lägenhet själv i Bräcke så skulle nog vilken resa som helst göra en glad...Kul är det då hon kommer i alla fall. Man ser henne mer som en kompis än mamma, riktig cool morsa hihi.....Metallicamamman kallades hon av oss förrut. Där är det inge dansband som gäller utan det är Metallica o Anastacia o massor av vanlig musik :D Skoj är hon i alla fall!

   Annars flyter dagen på som vanligt skulle jag tro. Har för tillfället lunch på jobbet o har väl det i 8 min till. Sedan börjar slitet igen. Ikväll ska jag försöka att jobba över så gott jag kan, man börjar bli lite sliten o trött men modet hålls uppe när man tänker på....only 2 days! :D

 Nä man ska väl ta o göra lite nytta kanske....Men  vi höres väl snart igen...Kan hända att jag tar mig en skriveritid ikväll igen, man vet aldrig med mig ;)

Mors mors!

Dear God

Vad tycker ni?
Postat av: Svermor

Håller tummarna på söndag vännen!

2007-07-06 @ 20:10:10

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0