Regn o åter regn

Jaha nu var regnet här då..
Skönt på ett sätt men ändå så känns det som om regnet kunde ha väntat tills efter min semester i alla fall :) Men men man får ju saker o ting gjort inne då i alla fall.

Idag var jag o mamma in till Sundsvall en sväng. Målet var att hitta en fotoautomat för att ta ett kort til jägarbeviset. Men vi hittade då ingen...Var först till Birsta hittade ingen där vi var, vilket var IKEA och Birsta City. Så vi tänkte att inne i stan finns det väl, jo men visst...det gjorde det inte. Så nu får man väl ta o dra sig till Ånge o kolla där.
Hördes det viskas om att det fanns någe ställe där så man får väl se om man tar en tur dit i morgon..

När vi kom hem idag så kom Ann-Charlotte, Emilia o Fredrik på besök. Emilia ville klippa sig så man ställde upp som frisör en snabbis :) Blev väldigt bra må jag säga. När de åkte åt vi lasagne a´la mamma (mums) o sedan tog jag mig an vårt akvarium. Var väldigt igenväxt med alger tidigare men nu så är det kanon fiiiiiint :)
Köpte även fler fiskar och upptäckte 2 st yngel som vi inte hade uppmärksammat tidigare :)



Här kommer lite bilder från husvagnstrippen i Sörbygden:

Fredrik, Ann-Charlotte o Emilia fiskar

En stolt liten fiskare (Emilia)


Magnus fiskar


Emilia tyckte det var onödigt att stå o fiska då det fanns stolar :)


Våran husvagn och förtältet som tog ett tag att sätta upp hehe...



Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0