Sista dagen på semestern *Uscha*

Jahapp nu är det bara några timmar kvar till jobbet egentligen.*Uscha*, känns inte bra. Visst är jobbet kul o så, men det känns inte som om man har haft den där perfekta semestern som man velat ha.
Det har vart så himla taskigt väder så man har ju inte kunnat gjort någe. Tråkigt, men men man får se fram emot
julledigheten då ;)

Gustaf i full mundering

Men trots detta väder så har det faktiskt hänt lite här hemma i alla fall....
Magnus har byggt "golvet" till poolen. Den stod så himla snett innan så vi tömde den och byggde upp ett golv som den kunde stå på så den skulle stå rakt. Det fixade han riktigt bra faktiskt. Fast man var ju där o hjälpte till med någon skruv här o där :) hehe...
(Det krånglar lite med att ladda upp bilderan men de kommer senare då)

Hm jo jag har också hunnit med att rensa häcken som vi satt i våras.
Den hade halvt vuxit igen med gräs men nu är den rensad o fin :)
Gräset har vi slagit här hemma också, vi fick ju efter många om o men igång vår röjsåg så nu har det kommit fram en tomt hehe...

Vad mer o säga......hm..just nu så sitter jag bara o glor på tv:n ska väl ta o ge mig ut på en promenad.
Har börjat med det nu på kvällarna. Mitt go är att ägna 1 timme varje dag helst till en promenad.
Det är skönt att komma ut o ajg måste ta tag i viktnedgången....
Jag gick 1 timme igår så jag har börjat lite i alla fall..
Magnus skulle också gå igår men då fick han främmande av en kompis så det blev ingen gående för honom.
O nu ikväll så är han i garaget o fixar en bil så det blir nog en ensam promenad igen ikväll :/
Men men man tar ju på sig mp3n o knattar på med stavarna. Vilket är en väldigt koncentrerad process ;)

Nä ska väl fundera på en promenix nu..
Hade allihopa så kommer jag med en uppdatering så fort jag kan :)

KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: sofie

Va duktig du är som är ute å promenerar! Keep up the good work!=)

2007-08-02 @ 15:57:44
URL: http://sgradin.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0