Sista veckan :D

Hej å hallå o allt sånt!

Det första jag vill säga idag är:
JAG KLARADE TEORIPROVET PÅ JÄGAREXAMEN IGÅR!!!!
*wee* :D Vill också säga att det gjorde de andra i gruppen med !
Ett stort grattis till er med från mig!
Det gjorde vi bra hehe.
Nu är det bara skjutningen på söndag som man ska vara orolig för, men som tur är har man ingen tidsgräns på sig att måste fixa skjutningen inom, så man får väl peppra på tills man träffar ;)


Kan ju lite glatt meddela att jag, efter många om o men, äntligen tig mig ner till västerås i fredags :)
Bilen var inte klar men ihopskruvad så som den var innan så det var bara att ringa svärfar så man fick
byteslåna bil i helgen :) Tack för det!
Var ner o träffade Hetta som jag ej umgåtts med på 7 år. Helt otroligt sjukt kul var det!
Det blev tot ca 8 timmars sömn i helgen. Vi hade en del o prata om, om man säger så hehe..Men det var det värt!



Just nu så sitter man på jobbet o sliter. Lite panik. Håller på med en produktkatalog som ska vara klar tills på fredag o det är lite kvar att göra. Det blir övertid hela veckan är jag rädd :/. Men vad spelar det för roll då man om 4 dagar och 5 timmar går på en 3 veckor lång semester!!! Hihi. Ska bli såååå sköönt att få slappa o bara rå om sig!
Helt underbart. Vi ska åka iväg med en gång tror jag. Endera tältet eller husvagnen.
Jag o Magnus behöver komma ifrån nu ett tag. Det har varit  en stressig vår för oss båda.
man har liksom inte riktigt hunnit med varandra. Vi har jobbat om vart annat så man har knappt setts.
Så det ska verkligen bli skönt :)


Mask i äpple

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Jag önskar att ni får en varm lugn och trevlig semester Själv ska vi på samma ställe som alltid

2007-07-03 @ 08:49:51
Postat av: yvonne

Grattis till jägarexamen.det gjorde du bra.Lycka till med skjutningen åxå

2007-07-03 @ 09:28:48
Postat av: Angelica

Tack så mycket Yvonne! Man får göra sitt bästa ;)

2007-07-03 @ 12:46:07

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0