Snart slut :(

image27
Jahapp nu har man bara några dagar kvar av sin semester då....
Känns väldigt vemodigt kan jag säga men men vad gör man, man får göra sitt bästa av att njuta av dessa dagar o sen börja längta till nästa års semester :D Hehe...

Men skoj har man haft i alla fall. Kanske inte det bästa vädret men det har gått ändå.
Vi har varit i sommarstugan, ute på en liten husvagnstripp och varit hemma o donat.
Mamma har varit här i 2 veckor, skjutsade hem henne förra fredagen. Hon har verkligen varit här o donat.
Städat o satt om blommor o grejat. Tack för det mammsen!
Men det är så hon är. Hon vill hjälpa allt o alla! Ta det lugnt finns inte i hennes ordbok :)

Så det har vatit en skön semester ändå, tagit det lugnt o bara mysat!
Nu ikväll eller kanske imorgon ska vi ta den sista trippen med tältet upp till sörbygden...lutar det åt i alla fall. Man får vl se om det följer den planeringen men men man får se :) Man har ju införskaffat sig nya sovsäckar, regnkläder, självuppblåsbara kuddar och nya fiske grejer så man måste ju använda dom :D


image28
Hmm..annars då...jo jag har fått tag på en jakträtt på småvilt i Ede i alla fall! *wiie* Känns superbra, så nu ska det bara godkännas av jaktvårdsstyrelsen på deras möte den 12:e augusti..Så det känns hur bra som helst :D
Bara längtar tills den dag man ska ut på jakt....Man kliver upp tidigt, packar ryggsäcken, kollar så man har de grejer man behöver, klär på sig jaktkläder o s v. Ska bli sp skoj, väldigt kul också att jag fick tag på jakträtt i Ede där Magnus också har jakträtt. Då man man jaga tillsammans :D tihi Oj vad man är prillig men så får det vara :D

Nä nu ska jag ta o göra lite käk åt oss Mors o adjöken på er!!
KRAM ALLA

Vad tycker ni?
Postat av: sofie

LÅter som ni haft det mysigt!!=) Läste för några inlägg sedan att du behövde hjälp att fixa din bakgrund! Jag kan hjälpa dig om du vill. Har lärt mig nu. Ha det!

2007-07-27 @ 15:35:33
URL: http://sgradin.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0