Äntligen lite ledighet...

Nu är det äntligen helg! Har längtat väldigt efter denna helg kan jag säga!! Har varit lite mycket på jobbet..man har knappt hunnit tänka de senaste dagarna. Kan i o för sig ha lite o göra med att man inte har sovit riktigt på ett antal dagar....hmm...kan kanske ha nått med det att göra :)
Annars så är det väl hyffsat i alla fall. Blev lite deppad idag eller nu ikväll..Var i väg på lite trap skjutning, o det gick totalt värdelöst!
Har väl aldrig varit superbra på att skjuta duvor o har heller inte gjort det så mycket men ikväll tar priset. För någon vecka sedan var vi i jägarexamensgruppen upp på banan o skulle skjuta med en instruktör. Det gick så hiiiimla bra. Träffade solklara träffar hela tiden, humöret var på topp! Nu idag hade jag en annan bössa och jag fösökte göra lite ändringar men det hjälpte inte. Jag känner ju att bössan ligger fel o att jag missar men inget mer var så himlarns less då jag åkte därifrån så jag kunde bryta ihop. Jag hade/har så fruktanssvärt ont nu i min axel så jag kan knappt röra den o då ligger inte bössan rätt.......argh!

Äsch strunt samma. Nu är jag less trött efter en hel arbetsdag o bara allmänt seg! Måste lägga mig nu om jag ska orka åka iväg med min älskling i morgon, då ska vi ta tältet o åka iväg en sväng o då kommer jag inte att tänka på någe skytte eller jobb, så det så!!! :)

Godnatt alla glada o ha en jätteskön midsommarafton!!

KRAM på er alla

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0