.:Finally back:.

Yes I´m back :)



Efter en väääldigt lång tid av tomhet i min blogg har jag nu kommit tillbaka.
Det har varit lite svårt att hinna med allt faktiskt. Lite ironiskt med tanke på att man inte jobbar just nu.
I alla fall så har jag hunnit med en hel del. Jag var ju som jag tidigare skrev upp till Umé. Till Helena.
Det var skojjigt. Dock så trodde jag inte att jag skulle ta mig hela vägen dit, allra minst hem.
Snäll som man är så hade jag lovat Magnus o grabbarna i Nightdrivers att köra upp deras släpvagn med spelgrejjer till Umeå. Så de skulle slippa dra den med till Lycksele där de inte skulle behöva grejjerna.
Jag lånade Bengts bil. Volvo 740. Allt gick väldigt bra, jag hämtade upp Helenas lillasyster i sundsvall för hon skulle åka med mig upp.
När vi kom till Härnösand började bilen låte vääääldigt skumt. Ett kraftigt skrapande läte fram ....nice tänkte jag men det var bara att köra på o vara glas.
Stackars Emilie trodde väl att bilen skulle rasa...ett tag trodde jag det med :)

I alla fall så tog vi oss ända upp som tur va. Väl uppe så blev det lite party.
På fredagen satt vi hemma hos Helena o drack lite vin o pratade.
På lördagen stylade vi till oss för att gå ut. Emilie hade nyss fyllt 18 så helgens syfte var att ta med henne ut på en krogrunda. Detta visade sig vara mycket svårare än vad vi trodde. I Umeå finns det tydligen bara ett fåtal krogar med 18 årsgräns. Denna gräns gäller även bara under fredagar. På lördagar är det plötsligt 20-23 igen...skoj tyckte vi o var på väg att ge upp. Men då tack vare en ordningsvakt på O´learys så kom vi in där ändå. De hade 18 år på fredagar så han tyckte det var ok eftersom vi såg ut att vara tre lugna och städade tjejer ;)
Skoj var det när vi var ute helt klart. Träffade roligt folk så kvällen var helt klart godkänd ....

helena och emelie
Helena stylar Emilies hår.

jag o helena
Jag och Helena uppdrucken o redo för party

Det var den helgen...
Tack Helena för en skojjig helg!
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Men tog ni er hem då hihi!

2007-11-13 @ 14:18:32

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0