.:Förkyld...:.

Uscha nu har de drabbat mig med. De eländiga småvirusbaskiluskerna...
Det var väl egentligen inte så oväntat. Magnus har varit förkyld i 3 omgångar så det var väl bara en tidsfråga innan jag också blev det..o vips nu sitter jag här med seg kropp, snorig näsa o rosslig hals. Men men det är väl bara att bita ihop o slänga i sig lite alvedon o dyl. =) Det blir nog bra.

Har i alla fall ominstallerat min dator för 3:e gången...blev lite småfel gången innan så nu har det fixat sig, ska bara installera det sista småsakerna sedan så är det bara att tuta o köra med word o photoshop o allt vad det är man gör =)
Nä nu ska jag slänga i mig lite mat o sedan vila...mmm ska bli skönt.
Goa kramar på er alla. Ha en trevlig kväll!!
kram

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Det är inget roligt att vara förkyld så krya på dig och bli frisk tills jag kommer tillbaka från Österåsen så vi kan simma lite, kram på (avstånd)

2007-11-17 @ 15:49:09

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0