.:Kastreringsdag...:.


http://www.glitterfy.com/
Japp idag har jag varit iväg och kastrerar vår lilla Pysen.
Tyckte så synd om honom att hans första åktur i bilen skulle bli till veterinären o plocka bort kulorna :) Men det gick ju bra. Han var superduktig. Jamade lite klagosamt i början i bilen men sedan var han hel lugn.
Så nu ligger han på soffan o tar igen sig lite =)
Det är faktiskt riktigt skoj o se då narkosen släpper då de riktigt vill upp o gå men inte riktigt förstår varför inte resten av kroppen vill det.
söt katt
Hade mina glada stunder i eftermiddag då han skulle promt upp o äta hehe...
Han somnade i matskålen...stackaren...
Men som sagt nu är han pigg o kry o som vanligt igen :)


Nu ikväll fick jag besök av min syster Jenny.
Hon och deras hund Bessy tittade in på lite kaffe. Tack för titten det måste vi göra om!
Var ganska skoj o se Pysen sätta Bessy på plats. Jag kan lugnt säga att Pysen ville visa vem
som bestämde här hemma haha. En uppmorskad katt var vad vi fick se :D
Skoj skoj!


Just nu sitter jag och funderar på att städa ihop lite i sovrummet.
Känns alltid lika jobbigt. Förutom igår då var jag på riktigt städhumör.
Men inte idag...uscha. Men sovrummet är alltid värst.
Eftersom vi inte har en övervåning (ännu!) så har sovrummet även blivit som ett litet förråd
till prylar som man inte har plats med i övriga huset.
Och eftersom vi håller på uppe med att göra rum så kan man inte
slänga upp allt dit heller för då kommer sakerna i vägen.
Men men man får gömma undan dom så gott man kan....
Nä ska göra slag i saken.

Vad gör NI en denna kväll?

Vad tycker ni?
Postat av: gittan

Stackars kisse nu går han miste om mycket roligt
Men det är ju bra för husse och matte förståss. kram på er.

2007-11-25 @ 13:08:44
Postat av: Svärmor

Hej där har du drabbats av bloggtorka uppgr. please!

2007-12-07 @ 09:38:34
Postat av: Helena

Hej! vad längesen du skrev ngt nytt. det är ju bra att du har en blogg så jag kan hålla koll på ditt liv lite grann.............haha skrivtorka?

2007-12-07 @ 19:50:22

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0