.:Mys-Lördag:.

Tingeling allihopa!
Idag kan jag lugnt säga att det har varit en lugn dag.
Efter att kommit i sängen lite sent igår, vid halv ett så sov jag som en stock till klockan var elva imorse.
Magnus var iväg en sväng till Stefan igrkväll så även han var uppe sent så vi låg som klubbade sälar hela natten. Men oj vad skönt det var att sova...Känns som om det behövs också nu när man är förkyld. Men annars så har det inte brytit ut fullt ännu. På dagarna är det lugnt lite krasslig i halsen annars är det bra, det är på kvällarna som halsontet och segheten kommer men men bit ihop bara så går det bra =)

Just nu sitter vi o kollar på "Extreme Home Makeover". Ett otroligt inspirerande program. Å varje gång jag kollar på det så grinar jag tillslut. En del människor bor hur utsatta som helst. Mögelkåkar, halvt raserade hus.
Uscha men det är så himla härligt o se hur fint de får sedan o hur värda de är allt. Kanonprogram!

Nä nu är det slut så nu ska jag ta o hjälpa Magnus med maten. Idag finns inget som heter nyttigt.
Idag blir det vår egen version på fyra små rätter. Friterade räkor, friterad fläskfilé, friterad kyckling och lite kött stekt med bambuskott o ris. Mums!

Imorgon ska jag se om jag kan lägga ut lite bilder från la Italia trip. ;)
Ha en supertrevlig kväll allesammans!
KRAM från mig


Vad tycker ni?
Postat av: Svärmor

Jag säger bara OJOJOJ!Men det är ju bara så mycket mer att krama om då eller hur haha!

2007-11-18 @ 08:43:38
Postat av: Angelica

GIttan - Från o med nu ska vi skärpa oss riktigt! Ska vi hjälpas åt? Ha det så bra på österåsen! Kram

2007-11-20 @ 21:07:43

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0