.:Onsdag:.

image82

Idag har det varit en helt vanlig dag förutom att jag har varit väldigt flitig.
Jag klev upp kl 08.00, satte mig vid tv:n o åt lite frukost. Vid tio tiden ringde Jenny o frågade om jag skulle med på Stödehuset o träna....Det ville jag ju då vid halv elva bar det iväg o vi tränade i 1 timme.
Snacka om att svetten rann....oj oj oj.
Det kändes helt underbart när man klev ur duschen o var lite lagom mör i benen.
Få se när man lyckas komma dit nästa gång.
Känns bra nu när man börjar komma in på det rätta spåret igen med träning o maten.
Har vart lite segt med det ett tag :/ Men jag hoppas jag lyckas hålla detta nu igen ett tag.
I går var jag o Jenny också flitiga. Då gjorde vi en timmes promenad fram på byn o tillbaka, blev väl 6 km eller
nått sådant. Kändes också underbart efteråt. Kändes att man gjort nått bra =)
Jag blir så himla nöjd då man lyckas vara nyttig en gång hehe...



I alla fall så har jag ju även hunnit med en resa till Italien förra veckan. Jag kom hem i lördagskväll.
Kom från +18grader o soliga Italien till mörka, kalla o snöiga Sverige.
Men jag var helnöjd med resan så det är lugnt. Jag håller på med bilderna där så
ni får se dom snart =)

Kan säga att det var kanonroligt att komma hem i alla fall.
Magnus hade verkligen inte legat på latsidan kan jag säga.
Han hade städat i hela huset. Lämnat lite i sovrummet som han inte visste vart det skulle vara
men det gjorde inget direkt. Kanonfint var det!
Han hade till o med tapetserat klart i hallen, Har haft en vägg otapetserad i hallen i säkert snart ett år.
Vi ska så småningom i framtiden slå upp denna vägg o göra en trapp till övervåningen
så därför visste vi inte hur vi skulle göra. Men oj vad det blev bra med tapeterna.
Spelar ju ingen roll när vi slår upp väggen vi har det fint tills dess i alla fall =)
Han hade även förvandlat den fula spärrvitmålade lilla dörren med ett rött kors till en fin söt liten ljusblå dörr haha...men coolt blev det. Lite stolt är man då =)
Har faktiskt fixat en bild som ni ska få se sedan...nice ;)

Nåja nu har jag skrivit av mig lite.
Nu ska jag sitta o leka lite med Photoshop, har precis fixat det till min dator så nu ska det bli skojjigt :D

Kram på er alla och ha en fortsatt trevlig kväll!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Oj vad ni är duktig det är bara jag som är lat. (ironisk eller?) kram på er

2007-11-14 @ 20:23:25

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0