.:Bah..:.

Jo här har man inte varit inne på ett litet tag.
Har haft mycket o stå i :)
Kan ta en kort genomgång.
Från och med i måndas så är jag nu hemma i ca 1 mån.
Kommer att börja jobba i december igen. Under denna ledighet har jag planerat MASSOR! Jag skojar inte...
Vet inte hur jag ska hinna allt men jag ger det ett försök.
Kanonbra att kunna ta all denna tid till att fixa allt som man inte hinner göra  då
man jobbar o kommer hem kl sju varje kväll :)

I måndags var jag med Gittan o simmade i Stöde. Premiären i stöde för mig. Bassängen var väl inte direkt stor men vi var bara 4 st som simmade o det kändes skönt o kliva ner i en bassäng med +28 grader ;) Så det kändes skönt att få röra på sig. Har gett mig f-n på att jag ska rycka upp mig nu o kunna gå ner de kilon jag vill! Vi satsar väldigt hårt på maten här hemma just nu o det blir mestadels
grönskasblandningar av alla de sorter (tack gittan för alla recepten).
Det har i alla fall visats sig på vågen så nu är det bara att ge järnet i inte ge upp *hoppas* =)

Nä nu ska jag göra ett ryck innan Magnus kommer hem från jobbet. Han jobbar eftermiddag denna vecka så han kommer hem vid tolv tiden, lite sent, men då hinner jag med en hel del på kvällarna ;)

Stora kramar från mig till er!!

Vad tycker ni?
Postat av: Gitttan

kul att du uppskattar recepten, och tack för att du ställer upp när jag behöver hjälp. Kram på dig

2007-10-24 @ 08:10:39
Postat av: Angelica

Gittan - Ingen fara det är väl det svärdöttrar är till för eller ? ;)

2007-10-25 @ 17:36:27

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0