Födelsedagskalas :)

image68Oj vad tiden går fort...
Nu ikväll har vi varit till min syster, magnus bror och deras 2 barn Bella o Robin. Anledning: Robins födeledag.
Lillgrabben som man tyckte man kuta o bar på o var barnvakt till har fyllt 14 år idag! Stora killen, om ett o ett halvt år ungefär kommer han att börja gymnasiet! Va?! Gymnasiet, det är till o med så en annan känner sig gammal :)
Men en härligare grabb får man leta efter, han är verkligen sig själv :)
Lill-Donald hehe...Men men alla måste ju växa upp så är det tyvärr....ta mig tusan, lillkillen har ju till o med tjej. De var så söta ihop :D
Häftigt häftigt hehe...
**********
Nä det var väl allt idag. Vi grattade honom o kom hem o tittade på lite tv....
o nu ska vi krypa i sängs så man kommer upp i morgon...Fredag...älskar fredagar hehe!
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.
Stora kramar från mig till er!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ja Robin är härlig med sina roliga kommentarer rätt som det är. Matsedeln kommer strax Ha en bra dag. Kram Svärmora

2007-10-05 @ 07:58:40
Postat av: Mia

Sånt där får en verkligen att börja känna sig gammal.
Min lilla kusin fyllde 18 nu i september. Hua!
Då var det väl inte så kosntigt att jag kännde igen dig då! ;-)

2007-10-05 @ 10:20:34
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Jajemen! Det gjorde vi. Joel bodde ju i hus ett tag innan han flyttade in i min lägenhet i Hassela. Nu bor vi ju i Ede då rå!
Granne med grisarna. =)

2007-10-05 @ 13:52:06
URL: http://woodland.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0