.:Idol 2007:.

image69

Nu sitter jag o tittar på Idol 2007. Kan faktiskt säga att jag tror det är en av de bättre säsongerna hitills....
I o för sig har jag inte sett alla säsonger så jag har väl kanske inte rätten att yttra mig om just det me om jag i allafall jämför mot ifjol...o lite från året före.
Egentligen är det Magnus som har hängt med detta program.
Det började då han fick reda på att Idol skulle visas i sverige o att man skulle få se uttagningarna. Han tyckte det var häftigt o vrålskoj att se alla som kom o gjorde bort sig....taskig inställning mot de stackarna som verkligen försöker men men han hade i alla fall skoj.
Så på den vägen är det......
O nu har jag slunkit in lite men jag tycker det roligaste är att se hur de tävlande utvecklar sig under tävlingens gång :) Så nu sitter man här. Min favorit i år är Marie Picasso...hon har e väldig pipa ojoj...duktig är ordet.
Sen gillar jag Andreas, lite klurig person. Den coolaste är Daniel....han har sitt eget sätt helt enkelt :)
Det var Idol det....

**************************

Annars är kvällen lugn. Jag sitter själv vid tv:n medan Magnus är framme på byn o dricker öl med några grabbar.
Lite lugnt o skönt :) Imorgon ska jag hänga med Jenny o Bella till riduppvisningen på Lindberga ridskola i Ede.
Bella är med o ska ha riduppvisning så då vill man vara där o filma lite :) Sen tycker jag väldigt mycket om hästar o ridning i allmänhet så det ska bli kul...
Sedan på kvällen bir det efterlängtad fest hehe...eller jag ska till syrran o då blir det lite singstar lite drinkar o
senare drar vi ner til stan o södra berget för att se på Jill Johnson show.
Om ni ska dit så ses vi där ;)

Det var allt för idag!

image70

(Lånade din bild Gittan hoppas det inte gjorde nått)

Vad tycker ni?
Postat av: gittan

Vad kul ni har då en annan har ju försökt att få åka till Finland innan man kolar, men det verkar inte bli så kramis

2007-10-06 @ 19:37:50
Postat av: gittan

Vad kul ni har då en annan har ju försökt att få åka till Finland innan man kolar, men det verkar inte bli så kramis

2007-10-06 @ 19:38:02
Postat av: gittan

du har skrivit mer sen jg kollade sist så jag får väl lämna en kommentar till då låna hur mycket du vill Och hoppas ni hade kul igår kväll kramis Gittan

2007-10-07 @ 11:23:48
Postat av: Gittan

Det är inte idol varje dag va? dags för uppdatering eller dog ni av recepten ni fick? kram Gittan

2007-10-09 @ 08:20:08
Postat av: Mia

Det enda roliga med Idol är ju uttagningen och folk som verkligen inte kan sjunga men tror dom är så jävla bäst! haha...
Så nu har jag slutat titta. ;-)

2007-10-10 @ 09:09:12
URL: http://woodland.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0