.:Nyttiga:.

Yes vi har verkligen kommit in i det här nyttiga bättre livet :)
Vi har äntligen lyckats skapa vår matsedel OCH lyckats följa den....än så länge har detta bara hållit på i 1,5 vecka men det är ett stort steg för oss :)
*******************
Idag har vi ätit ungsstekt aubergine med potatis, chilisås och rivna morötter....

Så såg det ut....

Kan inte helt ärligt säga att jag gillar ugnsstekt aubergine men det gick ner och det finns säkert flera andra sätt att testa tillaga den så jag ger inte upp än ;)
Har hittat en sida på nätet där det finns massor med recept en del mindre bra och en del som är bättre.
www.tasteline.se
En hyffsad sida. Man får fina tips och om man hittar ett recept som man gillar
så är det ingen som säger att du inta kan ändra på det :) Kanonbra!

Kan också meddela att jag och Magnus har varit ute och promenerat i 40 min nu ikväll.
Kors i taket jag fick ut honom. När han väl kommer ut är det inga problem o gå men o fråga Magnus
om att följa med på en promenad när man sitter nersjunken i soffan.....hehe då får man kämpa ;)
Men nu ikväll funkade det så. Himla härligt!!!
***********************************
Känner att jag börjar komma ur den här envisa gropen som jag har varit nerbäddad i. Känner mig  mer inspirerad till o göra saker nu. Mycket skönt. Bättre humör o bättre tankar finnemang.

**********
Nä nu ska jag skriva klart receptet inför morgondagens middag o sedan krypa ner i sängs ;)

Godnatt allihopa, dröm söta drömmar ;)
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Har väntat på detta jag vet att det är svårt i början. själv gjorde jag egna vegobiffar igår Det var inget fel på smaken men svåra att hålla ihop så detär bara att pröva igen kram Gittan

2007-10-18 @ 09:47:18
Postat av: sofie

Låter jätte bra att du är inspirerad Anga! Fortsätt så! Ha en bra helg. Kram

2007-10-19 @ 11:55:36

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0