Snart helg, känns underbart.

Mmm det var väl allt jag kom på o skriva idag.
Torsdag = snart fredag = ledig tid :) Ska bli skönt.

Ska nu äta lite lunch ;)

Mors!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ledsen att jag inte skickat det jag lovat men har blivit så lat, det blir jag alltid denna årstid skall ta mig i kragen så fort jag kan. men kolla på www.vegetarian.se där finns en bok som heter gröna middagen nästan längst ner på start sidan där finns mycket hjälp. kramis

2007-10-11 @ 15:58:49
Postat av: Sofie

Tyvärr så kan jag inte hålla med...denna helg innebär jobb för min del! Kramar!!

2007-10-12 @ 00:13:01
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Carro

ÅHH VAD FINT DU HAR FÅTT PÅ DIN SIDA!
Ja, jag saknar pengarna.... Speciellt dom som vi kom överrens om till presenten. Om det fortfarande är ok? =)
Hoppas att du /ni mår bra!! Har du skjutit nåt då?
...Inte jag =(.... Börjar att känna mig lite orolig för skjutandet nu när det gått en tid....
VI som så stort skulle på fågeljakt! Hahahaa
Men än är det väl inte för sent! Kram Carro!

2007-10-12 @ 14:35:40
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0