.:Trött:.

Jag är helt slut. Inte bara fysiskt utan även psykiskt tror jag.....Orkar inte ens tänka på saker o ting. Inget allvarligt men jag har väl en "usch-period" just nu. Allt känns jobbigt o bara blä.
Men men man får väl ta sig igenom detta o börja om igen...
Annars så känns det som om man har blogg torka fast samtidigt känns det också som om jag skulle kunna sitta här o skriva rad efter rad efter rad efter rad....osv........Men jag orkar helt enkelt inte. Känns inte som om jag kan undvara den tiden att skriva, men jag skulle behöva det......

**********************************

Jag har i skrivandets stund nyss kommit hem efter att varit o grattat en kompis dotter, Emilia. Hon är en riktig liten fisrump som jag kallar henne. Då flinar hon o viskar "Nä, duu är en fisrump" o sedan springer hon iväg. Hon är så himla go. Hon blev idag 6 år. Riktigt skojig liten dam. Man muntrades upp lite då i alla fall.
Men lite påminnd blev man över vilken dålig kompis man varit den sista tiden. Brukade ju vara dit hälsa på lite då o då men nu var det 3 månader sedan jag var dit...uscha skäms på mig. Det ska jag verkligen ta tag i bli bättre på. Få lite mer ork o komma ut bland kompisar o skapa nya kontaker....Men det kommer väl om man kommer ur denna grop.

******************************

Det var ju ett litet tag sedan jag bloggade. Kan ju säga att i helgen som var var jag o syrran (Jenny) till Södra Berget o tittade på Jill Johnson. Det var härligt o komma ut lite!
Jill är verkligen bra o bjuder på sig själv skoj var det!
Sen var ju inte maten så dum direkt heller kan jag säga, Mums!!
Dit ska jag verkligen åka igen med Magnus på någon mysig middag eller så. Kanon fint o bra personal!
Fem plus av fem möjliga :)

Jill1
Jill framför en av sina låtar

Jill2
Jill Johnson Södra Berget 2007

Jill3
Man ser lite i alla fall...

Lite synd att bilderna inte blev på topp, men för det första så hamnade vi långt bak (typiskt) sedan fick man inte använda blixt..inte heller så bra med den kamera man har...men men det blev lite i alla fall.
Har även små filmsnuttar jag filmade med kameran men de är så stora så jag måste ta mig tid vid den andra datorn o ladda upp dom...men det kommer framöver lovar det med...

****************************

Som en sista grej i kväll kan jag ju i alla fall lägga in lite bilder hur toan blev. Det var ju ett tag sedan jag fixade den men bättre sent än aldrig.....

Toan före
Toan före
Vitmålad väv som har missfärgningar....urk....och en annorlunda möblering

Toan efter
Toan efter
Mycket coolare färger, en fondvägg. skåpet mot andra väggen, blev väl lite bättre.
Detta fixade jag på 2 dagar då Magnus var o spelade.
Tänk vad man kan göra med den rätta motivationen
**********

Nä nu ska jag krypa ner i sängen.
image30


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Äntligen ett livstecken Du behöver mat som ger mer energi eller? Du inte gilla delar av denna? hmmm!

2007-10-11 @ 10:00:06

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0