.:Vintern på gång?:.

Welcome

Jahapp då har årets.....eller i alla fall denna säsongs första snö kommit.
Kändes helt ok faktiskt förutom att man som alla andra år inte förberett sig för att byta däcken på bilen :)
Men också som vanligt blev det ett panik byte i kväll till vinterdäck.
Efter att ha halkat sig iväg i morse så kändes det absolut nädvändigt att göra ett byte. Man vill ju uppleva några vintrar till ändå :)
********************
I morgon kommer jag att åka till östersund till systeryster. Jag ska iväg på ett litet "jobb". Blir ju bjuden på middag o dessutom får man komma ut lite så det känns helt OK. Känns som om jag vill komma ifrån lite nu. Få lite utrymma. Ensamvarg som man egentligen är så behöver man dom stunderna för sig själv o det var ett tag sedan....
Kan dessutom meddela att den 6:e november åker jag till Milano med jobbet :) Snacka om att man längtar dit. Denna gång blir det med min chef Jeanette och vi kommer vara borta i 4 dagar :D Då ska jag njuta absolut!!
********************
Annars så är väl allt ok.....Fortfarande i en lite svacka men jag tror att lite resande o komma ifrån lite kommer göra susen...hoppas det. Är inte så kul o vara nere när man egentligen är en positiv o glad människa (som jag själv då tycker ) men som sagt alla har sina dagar o tur är väl egentligen det. Hur skulle det annars vara....En stor jätte toppen värld?...Nja tror inte det..

Ha en superbra helg allihopa. Kommer nog inte hinna med nån uppdatering imorgon återkommer på söndag.
MORS!!

Have a great day

Vad tycker ni?
Postat av: Svärmor

Milano lyckliga du!!!!!!!!

2007-10-14 @ 11:25:24

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0