Äntligen ett inlägg :)

Oj oj oj vad jag har varit slarvig med inlägg :/
Inte bra...Men jag ska försöka bättra mig....försöka! :D
**...**...**...**...**...**...**...**...**

Just nu så sitter man på jobbet.
Denna dag har gått lite segt men inte så segt som igår! Ojojoj vilken otrolig seg dag det var igår!
Fast måndagar har den effekten liksom :)

Ikväll ska jag i alla fall sätta mig framför tv:n o slappa.
Ska även ta mig i kragen o lägga upp lite bilder från tysklandsresan.
Har ju hunnit med en sådan oxå ;)
Men som sagt det kommer samlat ikväll hoppas jag. Ska även lägga ut bilder på stockholmsresan med syrran o ungarna. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller? Är det inte så :)

Vi höres ikväll (hålla tummarna för det)

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: sofie

Ja bilder bilder bilder vill ja se!!!!!! ;-)

2007-09-19 @ 21:36:30
URL: http://sgradin.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0