J**LA SKIT!

KAN LUGNT PÅSTÅ ATT JAG ÄR PÅ ETT VÄLDIGT DÅLIGT HUMÖR JUST NU!!
*AAARGGHH*

*****************************************************************

Tänkte jag skulle sätta mig i lugn o ro ikväll vid min dator o fixa lite med bloggen och även med
hemsidan som jag sköter åt Wiskans Ungdomsskyttegille.....mmmm......gissa vad jag upptäcker.
Har jag någon hemsida att redigera kanske?! NÄ! Inte direkt!
Blir såååååå himla less. Kan säga att lite tårar har runnit här ikväll.

Det har visat sig att det usb minne jag använt till mina saker har blivit formaterad.......!
Det har blivit utlånat och innan formaterades det.
Detta innebär att jag har en hel hemsida att göra om från botten. Det roliga med detta är att det kommer att ta en evighet eftersom det är ett tag sedan jag byggde upp denna sida så man har inte allt färskt i hjärnbalken.
Ni kan tänka er hur himla less jag är nu!

Ledsen Gittan men jag får ta o ändra er länk då jag blir klar, sorry :(
*****************************************************

Som ni säkert förstår har jag ingen vidare ludt o ladda upp några bilder från tyskland eller stockholm det får bli någon annan gladare dag.
Jag hoppas er kväll har varit bättre än min!

Godnatt till er, själv blir man nog uppe ett tag o grubblar......
Mors


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ta det lugnt Anga det ordnar sig nog till slut

2007-09-20 @ 16:02:53

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0