Lite lugnare...

Nu är det äntligen fredag!
Det känns helt underbart. Kan även meddela att min ilska nu har försvunnit. Var i ett litet elakt stadie där ett tag men jag tog mig ur det. Det är bara att ta nya tag så går det nog bra....Man ska se positivt på framtiden eller hur? ;)

*******************

  
Just nu sitter jag på jobbet och går igenom katalogen jag har gjort....Måste kolla så man inte bommat något från den gamla katalogen. Känns som ett perfekt fredagsjobb. Inte alltför jäktigt.
   Igår blev jag klar (med hjälp från Daniel tack!) med att lägga ut alla nyheter i nätbutiken det var bara dryga 1500 artiklar *suck* men nu är det gjort så nu är det egentligen bara att kolla igenom och dra ihop katalogen, sen ska den vara i stort sett klar. Om det inte kommer in något mer som ska med men men det lär väl visa sig :)

Nä nu ska jag i alla fall gå och äta. Har lunch nu men om allt går enligt mina planer kommer det mera uppdateringar ikväll!
See Ya!

Kram från

glitterangelica

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0