Ny design. I made it!!

image27



Moahahahahaha.
Jag gjorde det !!!:D
Efter många om o men så lyckades jag tillslut att hitta in i designens inre och har
 nu i alla fall klarat av att mixa om lite i min bloggs look :) Hehe...
Tack Sofie för tipsen, tack vare dig hittade jag tillslut rätt hehe..
Fast jag är långt ifrån klar, detta är bara ett test. Men nöjd är jag, nu gäller det bara att komma ihåg vad det är jag har gjort hihi..


Annars så har det varit en lugn arbetsdag. Jobbat på som vanligt.
När jag kom hem så gjorde jag o vännen mat ihop. Idag blev det latmat: Isterband o dillstuvad potatis. *mums*
Kanske inte världens nyttigaste mat, men idag fick det bli så....
När jag väl kommer ner till stan (förhoppningsvis till helgen) så ska jag
handla supernyttiga grejer. Det är bara så! Det ska bli så himla skoj  få testa lite nya grejer.
Gittan:Det är bara att lasta på oss med recept!! ;)
 
Nä idag får det bli lite kortare inlägg.
Nu ska jag se vidare på Idol
Ha de så bra!! Kram
Kermit

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Här lastar man på er med recept och himmel o pannkaka vad läser jag att ni ätit Isterband av allt, jaja ta nya tag hihi det gör jag stadigt.

2007-09-27 @ 10:07:18
Postat av: Angelica

Jag vet, men vi ska bättra oss

2007-09-27 @ 10:42:51

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0