Sorg o lycka delar denna dag.... :/

   Idag firar jag och Magnus 1 år som förlovade....
30 september har bivit ett speciellt datum för oss pga av detta och det skulle bli en jätteglad dag.
Visst den är fortfarande glad för oss.....men inte för vissa andra...

   Kl 02.14 inatt fick jag och Magnus ett meddelande av ett par kompisar till oss...de hade då kommit hem efter ett akut besök på lasarettet i Sundsvall......Hon skrev att hon fått missfall....
Hon och hennes sambo skulle ha barn i början på nästa år....så blev dock inte fallet.
Då knöt det sig i magen på mig. Fy vilken hemsk känsla.... Det jäkliga är att när vi sågs sist var allt helt ok.....ingen visste nått om det som skulle hända inga som helst föraningar......Sen hände allt på ett litet kick!

   Jag verkligen lider med dom, håller verkligen tummarna att det kommer gå bra att någorlunda komma över detta....
Men det kommer nog ta lite tid....Jag vet inte om jag skulle kunna komma över det någonsin.....
Tänker på er, vi finns här om ni vill prata!
Stora kramar!!
image67

Vad tycker ni?
Postat av: Svärmor

Grattis på er och vilken hemsk upplevelse för dem.
Kram svärmora

2007-09-30 @ 17:54:12
Postat av: sofie

Åh stackarna! Grattis till er!!

2007-09-30 @ 22:05:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Fy! gud så hemskt, stackars dom!
Men grattis till er! :-)

2007-10-02 @ 12:53:36
URL: http://woodland.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0