.: Halva veckan gått...:.

Mmm snart full fart mot ännu en helg.
Det ska bli skoj.
Till helgen blir man själv...igen fast jag har en del o göra som jag vet Magnus gärna
slipper så jag får passa på att fixa det då =)

Vad har hänt sen sist då?......Jo.......Magnus har ju varit i Furuvik på festivalen där...
Den var väl sisådär.  Lite folk sa han.

Själv så var jag på lördagen till stan med min lillasyster.
Vi handlade lite mat och olika förnödenheter...Sedan var jag faktiskt in på Arken och handlade lite delar till mitt ena akvarium. Det har ju varit tomt på växter ända sedan jag köpte det för ca 1 år sedan =)
så nu så har jag fått till det hyffsat i alla fall =)

Ska faktiskt engagera mig lite i helgen så ni kan se bilder. Har ju en del som jag skulle vilja visa...
Skulle även vilja göra om designen så jag tror jag ska knåpa ihop nått nu när man har tid till sig själv ;)

Nä ska jobba lite också ;)
Men ha de så kanonskoj alla glada!
KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Ojoj.. jag har missat din uppdatering.



Va skoj med akvarie. Själv tycker jag fiskar är lite äckliga. haha... Men tycker det ser hur snyggt som helst ut.

Kanske jag ska skaffa ett utan fisk. hmm....



Designa bloggen skulle jag också vilja göra. Men jag har inte nåt tålamod och blir arg när jag inte får till det.

Lycka till!

Ha en trevlig helg!

2008-08-08 @ 16:49:45
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ser fram meot att se lite bilder, sånt är alltid skoj!! :-)

HA det så bra!

2008-08-08 @ 18:54:50
URL: http://sgradin.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0