.:Snöig onsdag:.


*Puh*

Har precis kommit in efter en otrolig hård skottning!
Det var huuuur mycket  snö som helst!
2 dm blötsnö som vägde enormt mycket. Kan lugnt säga att mina skinkmuskler har fått jobbat idag ;)
Men men man har ju fått lite motion hihi....

*******************************

I måndags började jag o A-C på gymmet.
Det var huur skönt som helst!
Vi åkte dit vid niotiden och tränade i 1,5 timme...Skönt.
Vi var även dit igår o tränade ett pass.
Idag var det paus-dag från gymmet så jag åkte upp till A-C och gick en promenad med henne istället.
Det var väldigt skönt att få sträcka ut sina träninsvärksömande skinkor =)
Så nu sitter man i soffan och är väldigt mör.... men men det stoppar inte mej.
Imorgon bär det av till gymmet igen ;)

Sedan på fredag då blir det inte så mycket motion.
Jag ska först upp till Ånge och in på jobbet en sväng och hämta lite grejer.
Sedan på eftermiddagen bär det av till Hassela.
Vi har hyrt stuga där med några grabbar så vi ska komma bort lite.
På lördagen spelar Björn Rosenström så då blir det party =)


*******************************************************

Nä nu ska jag återgå till mitt soffliggande =)

Ha det så superbra allihopa!!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (lillasyster)

JAG ÄR SÅ AVIS!!!! Vill också se honom. Men men..jag ska försöka på ett eller annat sätt att få se honom jag med :P

Hej hej

2008-12-04 @ 00:20:54
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Linnea

:)) Fasen va najs! Märks att du e taggad!! Som sagt, man blir imponerad! Ja nu är det Alnö som gäller:)) Bott här sedan 14september! Trivs:)

Arbetsökande(jippi-inte) men annars e allt fint:) Ha det så bra nu å parta järnet i hassela!:) Kramar/Linnea

2008-12-04 @ 10:39:33
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kepp up the good work tjejen!!!



Kram

2008-12-04 @ 17:33:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gittan

Vem i hela friden är Björn Rosenström? Men det är ju klart jag är ju gammal å gaggig eller kram/Svärmora

2008-12-05 @ 22:08:08
Postat av: Mia

Fan va du kör! :-D

Ge mig lite inspiration också tack. :-D



Haha... min moster var också på "älvåsen" (som vi kallar det från gamla tider när det hette så).

Själv satt jag nere i självaste byn och myste i mamma och pappas soffa. :-D Alltså i Hassela!

2008-12-07 @ 21:24:22
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0