.:Uppe på benen:.

Som ni märker så har jag varit försvunnen från bloggvärlden en liten tid.
Jag har nämligen legat i förkylning och öroninflammation....*suck*
Jodå...jag har klarat mig i flera år från öronproblemen men nu åkte jag dit igen...
men men det är väl det man kan räkna med när man är öronbarn....

Det började så klart på fredagen då vi kom fram till Hassela.
DÅ blev Angelica förkyld mmm o på natten till lördag låg jag bara o höll i huvudet för det molvärkte i mitt öra.
Jag sov inte en enda blund den natten...men som tur är så släppte trycket på lördagsmorgonen och resten av helgen fick jag ha en papperstuss i örat så det inte skulle rinna öronvar/vax överallt =)
Mmm fint det men jag hade roligt ändå!
Björn Rosenström var helt klart värd att titta på. Helt min musik. Skojfriskt och sjukt ;)

Men jag är uppe på benen igen och känner lite småt panik att det snart är jul!

I måndags hämtade vi hit Bella (syrrans dotter). Hon ville komma o hälsa på en vecka så självklart fick hon det.
Hon har sovit här och vi har hjälpts åt med alla dessa läxor =)
Till helgen åker hon hem igen och då återgår vi till vårt ensamma liv ;)
Det är jätteskoj att de fortfarande vill komma o hälsa på. Hon är ju trots allt 13 år =)
Skoj skoj..

I tisdags kom lillasyster hit en sväng. Hon tog sig en liten promenad.....från Fränsta.... mmmm lite prommis det.
Som belöning (eller vad man ska säga) fick hon ta middag med oss o senare skjutsade Magnus hem henne igen.
Hon fick ju röra litepå sig. Jag lovar att hålla mig frisk ett tag så jag kan hänga med någon gång ;)

I går var Bettan hit en sväng med sina döttrar Sabina o Therese. De är så söta de barnen!
De stannade också på middag så vi fick lite surr-tid. Hon satt bara ensam annars, eftersom hennes karl jobbar eftermiddag denna vecka. Jag vet hur ensamt det kan kännas när de kommer hem tolv på kvällarna...
Tack för det besöket!

Som ni ser har det vart full fart ändå fast man varit sjuk. Det var tur man fick ut penicillin på måndag och har gått på ipren var dag ;)

Nä nu har jag uppdaterat i alla fall, nu ska jag ta mig i kragen och börja ta tagi det sista juldonet.
Man tar ju det man orkat =)

Kram på er alla o en underbar torsdag till er!!


Vad tycker ni?
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hihi ja jag ycker du ska följa med nån dag :) eller att vi möts halvvägs och går hit haha.

KRam

2008-12-11 @ 21:59:41
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hihi ja det tycker ja. Eller att vi möts halvvägs och gåt hit haha.

KRam

2008-12-11 @ 22:00:33
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hihi ja det tycker jag med. Eller att vi kan mötas halvvägs och gåt hit haha..

KRam

2008-12-11 @ 22:03:08
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Theres (Lillasyster)

HAHAHA oj det blev många.. blev nått fel :D hahahaha

2008-12-11 @ 22:03:55
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0