.:En lugn lördag:.

image102

Aahh, en lugn o skön lördagskväll har det varit...
O det var efterlängtat kan jag säga..ojoj.
Denna veckan har varit tuff. Mycket på jobbet o mycket hemma så man har liksom inte riktigt fått sin
behövliga nattsömn riktigt. I fredags var ajg rent utav förvånad att jag tog mig upp på jobbet över huvudtaget.
Men så fick jag stanna ett flertal gånger.
Jag blev 15 min sen men hellre det än att inte komma alls.
Var så himla trött att ögonen var som cementblock...ujja.

Men men denna helg har varit o kommer även imorgon att vara hyffsat lugn.
Jag ska göra klart städningen. Damma mattor och plocka undan det värsta.
Har idag (ÄNTLIGEN) bytt ut mina julgardiner i köket till vanliga gardiner.
Kändes väldigt skönt att äntligen få det gjort...
Så imorgon blir det resten men sedan kan man vara lugn ett tag för då är det gjort.
Då gäller det bara att hålla undan allt.
Vilket vi är väldigt dåliga på men men, vi lever på hoppet om att förbättra oss =)

Just nu så sitter jag i soffan i tv-rummet.
Magnus har precis skrivit ut lite Johnny Cash låtar så nu sitter han o spelar lite fint.
Mysigt att kunna spela gitarr. Lär mig lite jag med men inte så mycket som jag
skule vilja lära mig. Då skulle man få sitta vääääldigt länge o ofta =)
Men men kul är det.
Vi har precis avverkat lite gammel-filmer på tv:n...
Rocky Balboa, Volcano osv... Bara lugnt tv-tittande...såå skönt =)

Just nu går det ett program på trean som heter
"Män muskler och steroider"
Ett väldigt intressant program. Vad män/folk kan göra för att bli känd o synas.
Detta är Greg Valention som är med i Guinnes Rekordbok för världens största biceps....

image103

Vad tycker ni tjejer är han sexig? =)

Hittade även denna bild...
Undrar hur hans dörrar och toaletter ser ut....
image104
Blää....

Nä ska nu se slutet på detta o sedan blir det natti natti...

Godnatt på er alla o ha en trevlig kväll =)
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: celine

hej
du har en fin blogg
svar:ja de ser ju äckliga , men tror att det är photoshop
ha det bra, kramar

2008-02-03 @ 01:50:59
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Gittan

Fy vad hemskt tänk att ha en sån över sig inget mjukt precis. Imorgon far jag till kurorten så ha en trevlig vecka Kram/Svärmora

2008-02-03 @ 09:33:05
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Vilka grymma grabbar"

Fniss"

Välkommen till min blogg

Supermamsen

2008-02-03 @ 11:12:43
URL: http://www.supermamsen.blogspot.com

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0