.:Promenixat:.

image107

Har nyss kommit tillbaka från en promenad.
Det blev ju inget gym idag ...krya på dig syrran..
Så efter att ha sett "Du är vad du äter" så kom samvetet fram och jag var tvungen att gå en sväng...
Så nu känner man sig väldigt slut, ska bli skönt att lägga sig.
Det är sånna här gånger som man sover som bäst, hoppas det stämmer även denna gång =)

Sov gott allesammans!
KRAM på er alla!

image108
Hahaha snacka om en trotsig liten pippi =D

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Här är underbart mycket motion osså har man lärt sig lite mer. Men hur är det med Jenny var det hennes tur med förkylning nu. Hälsa henne om du hör från henne, kram Gittan

2008-02-08 @ 09:40:17
Postat av: Mia

Vilken härlig bild. haha....

Sant som sagt. Jag sover så skönt när jag rört på mig under dagen. Helst under kvällen!
Jag brukar sätta mig på motionscykeln en stund när Leo somnat.

2008-02-10 @ 10:19:38
URL: http://woodland.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0