.:Swim, swim:.

image105

Yes I´m back.
Har nyss kommit hem från Fränsta.
Har pressat ur mig 40 längder...1 km
Känns helt underbart!
Lite småseg i benen, men det är väl efter vattengympan i måndags..ujja vad det tog!
Men OJ så skoj. O så mycket folk. Kul o komma ut bland folk!

Imorgon bär det nog av mot stöde och gymmet.
Ska nog ta en sväng vid sjutiden med syrran.
Trycka ur sig lite svettningar =)
Någon som vill ha en liten sällskapskväll? ;)



Har funderat lite på det här med bloggandet.
Vissa skriver att de flesta skriver om viktnedgång och att äta rätt o hej å hå....
Men egentligen.....det är ju så man lever idag...
Man ska ju se så snygg ut som vanligt för annars är man ute...passé...
Kollar man ute bland svenska familjer så är det i alla hälften som sköter maten och handlar rätt
och har en viss "hysteri" över hur man ska se ut...är det inte så?
Kollar jag bara i min egen familj så pratar alla...ALLA...om att gå ner i vikt.
VIsst man gör det ju för sig själv....eller man ska väl känna att man gör det för sig själv
o inte för andra. Så känner jag i alla fall.
Jag vill gå ner för att jag känner det inte för att...tex Kalle Svensson 44 år
tycker jag ser tjock ut o bör gå ner. Nepp!
Där säger jag stopp!
Då blir det snararde tvärtom. man blir tjurig o bryr sig inte då.....eller jag vet inte...
Men jag känner att det är så, men men jag kan ha fel =)
Vad tycker ni?

Nu ska jag i alla fall luta mig tillbaka i soffan med ett glas mjölk o en ost-riskaka...
den har jag förtjänat =)
Ha en trevlig kväll allesammans!
Kram
image106

Vad tycker ni?
Postat av: FuckDet

tack så mycket :/

2008-02-06 @ 22:14:58
URL: http://www.fuckdet.blogg.se
Postat av: Karin

tack tack:)

2008-02-07 @ 07:38:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Svärmor

Jotack! här är underbart har nyss haft avslutning för vår grupp jättekul. Prat om mat kommer man nog aldrig undan och en del vill bli av med och en del vill lägga på så är det. Har ni bjudit hem gräsänklingen på någe mat. Kram/Svärmor

2008-02-07 @ 21:22:13

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0