.:Update:.

image110

Tingeling!
Nu är man här igen.
Har varit så mycket nu så man har inte hunnit med sig =)
Jobbat jobbat jobbat är bara förnamenet *puh* men men skoj är det ju också!

Igår drog man sig iväg på ett gympa pass igen.
Men det var nära att jag skulle missa det.
Låg på soffan o halvslumrade då jag plötsligt fick för mig att kolla på klockan.
Upptäckte då att jag hade 10 min på mig att ta mig till Fränsta för att vara med på gympan.
Snabbt gick det kan jag lova jag var där ombytt o klar 20 min senare =)
Men tur man hade goet att kunna ta sig dit. Ringde systeryster för att även påminna henne om detta o kolla om hon hade begett sig dit. Men nej nej hon sov! Oj oj oj vad vi var duktiga =)
Hon orkade inte stressa men jag satt ju redan i bilen o hann nog inte riktigt reagera över stressen, hade jag gjort det hade jag nog med varit hemma hehe. Men iväg tog jag mig i alla fall.
O tusan så skönt det var att röra på sig ojoj =)


Mmm mer då....
man har gjort så mycket så man vet inte var man ska börja...
Som jag skrev tidigare så ska jag vara toasmaster på Ann-Charlottes o Fredriks bröllop i juni.
Ikväll ska jag dit o börja lägga upp schemat för dagen =)
Ska bli skoj att få ta del av en sån grej. Skitskoj! Är väldigt glad att det ville ha mig i denna position.
Tusen tack för det =)!

Sen så blir det väl fullt upp i juni angående bröllop...
Nä jag o Magnus ska inte gifta oss..
Men däremot våra kära syskon. Jenny o Tom!
image116GRATTIS PÅ ER!!image116

Men dum som man var så fick man ju för sig (typ en vecka innan vi fick veta att de skulle gifta sig) att lova att OM de någonsin skulle gifta sig skulle jag skriva en låt och framföra den på festen....
Ja vad gör man då. Man håller ju sitt ord så nu har man gett sig in på en karriär inom mucikbranchen med.
Textförfattare och låtskrivare =)
Hehe hoppas de delar ut hörselproppar =/



En annan sak som också har hänt är att min lillasyster från Österund ska flytta ner till Fränsta....
Lite ombytt miljö kan man tycka.
Men hon pluggar väl till någon lärare o ska praktisera o utföra sitt arbete på Fränsta skolan...
Skoj för henne. Hoppas det går bra...



Hmm mer då...
JO!!
Glömde nästan.
Jag o Jenny var ju på partaj på södra berget i helgen!
Vi var o såg Smokie!!
Fatta Smokie!
Oj ojoj vilka häftiga människor. Har bara hört deras skivor tidigare o ej riktigt sett dom.
Tänkte innan vi åkte att jaja ett gäng med gamla gubbar men kul o se hur de förändrats...
Jojo, det var mer go i dom än någon annan jag sett i deras ålder.
Förresten var det egentligen bara 2 som ålderns syndes på resten såg riktigt fråscha ut.
Trummisen var en gud!
Han var såååå himla rolig!
Flinade o spexade från början till slut. Hel nöjd är jag efter dem där showen kan jag säga!
Helt kanon var dom! =)



Nä nu har jag skrivit av mig lite nu ska jag fortsätta att jobba =)
MORS!!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Du får mycket att göra du framöver,( undrar om jag skall ta till baka min blå gardin så jag åtminstone slipper julgardiner på TOAN ) Vill ju bara att det skall bli vårligt i mitt HUS kram/Gittan

2008-02-26 @ 14:26:06
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Men, men, men, men, men...vad läser jag?!
Ska de äntligen gifta sig?
Åh som man väntat på det...minns att jag frågade J om de inte skulle gifta sig då Robin var 6 månader något sånt...men nä T skulle aldrig sätta sin fot i en kyrka...så nog har man väntat.
Gud så kul!!!

2008-02-26 @ 22:58:10
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Gittan

Du måste skriva mindre och oftare det blir så mycket man vill kommentera vet du. OK jag vet att du har mycket o göra det ser jag på mina gardiner HIHIHI! kram / svärmora

2008-02-27 @ 14:00:26
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Lizzen

Även jag brukar snoka runt här hos dig och nu måste jag bara avslöja mig när man fått veta att TOM och JENNY ska gifta sig...FAAN va kul.Och som A-M skriver,Tom som inte skulle sätta sin fot i en kyrka haaaaaaaahaahaa.Men man blir ju faktiskt äldre och klokare.JÄTTE KUL verkligen!STORT GRATTIS TILL ER OM NI LÄSER DETTA!!

2008-02-28 @ 01:15:29
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget
Postat av: Mia

Det har hunnit dimpa ner ett inbjudningskort här i postlådan också. Så om man har tur och får följa med så kanske man får se ditt fina framträdande då. ;-)
Ha en underbar helg!

2008-02-29 @ 22:02:36
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Angelica

Kul att detta inlägg gav lite respons =)
Till Lizzen - Jo det kom som en överraskning för oss med men efter 17 år tillsammans så finns det väl egentligen inget annat att göra, de är ju fast med varandra Haha =) Ha en superbra kväll!

2008-03-02 @ 21:54:35
URL: http://anga.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0