.:Första arbetsdagen detta år:.

Yes nu var första dagen på jobbet avklarad.
   Det kändes kanontoppen att få vara tillbaka till det verkliga livet =)
Var roligt att få prata med arbetskompisarna igen o få göra lite nytta....Men jag kan säga att jag är trött...
   Ska under en månad ..cirka...börja 1 tim tidigare...kl 08.00. Inte så tidigt kan man tycka. Men oj så trött jag var...
Men det är klart natten mot idag har nog varit den längsta natten på väldigt länge.
   Jag somnade bums vid halv elva...Men sedan var det kört...
Kl tolv var man uppe igen o dessutom var man pigg...Inte bra. Jag låg o vred o vände mig i flera timmar. 
   Lyckades ibland somna för tio minuter men vaknade lika tvärt igen.
När det var 20 min kvar till att klockan skulle ringa...då somnade Angelica..mmm precis.
Man var inte den lyckligaste människan när den väl ringde...ujja. 

   Men men man var ju hyffsat pigg då så det gjorde inget. Älsklingen klev upp med mig o gjorde frukost till mig o donade. Han var hemma idag för orolig mage, Jag bara ber att jag inte får nån magsjuka eller nått sånt skit blä! Jag tycker absolut inte om att få magsjuka ajaj inte bra. Man får väl trycka i sig lite vitpeppar ;)

  Trots tröttheten idag så har jag faktiskt lyckats att vara ganska hurtig idag.
Efter jobbet kom jag hem o vi åt en jättegod kyckling som Magnus tillagat o sedan ringde jag Jenny o bestämde att vi skulle iväg o simma. Ok sa hon o så vi for.
Jag ringde även Ann-Charlotte så hon följde med.
Så idag var jag riktigt snäll med mina vänner så de ska ut o få röra på sig =)
   Det blev 30 längder i ganska rask takt. Vi var lite sena dit så vi hann inte med så mycket mer men det är i alla fall 750 meter...näääästan 1 km =) Blir längre på onsdag. Ska försöka att komma dit mer i tid då.

   Jaha vad ska man mer säga då...Jo till helgen ska man ju ner med alla julsaker igen.....Det är bara en massa plock med det där =)
Man jag ska nog smygstarta lite imorgonkväll. Så slipper man panika sig igenom städningen till helgen.
Ska faktiskt bli kul ändå o plocka bort julen. Brukar inte tycka om att plocka bort den men iår gör jag det.
Har en del nya idéer på nyare inredning o lite annorlunda grejer som jag vill testa mig fram med så det ska bli kul att få börja testa =)

   Nä nu har jag sagt mitt för idag.
Nu ska jag lägga mig o förhoppningsvis så kommer jag att få sova mycket bättre inatt!

God Natt på er alla o Dröm Sött! ;)

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Tack för ditt inlägg på min blogg. Det var faktiskt jättejobbigt igår så idag bestämdejag mig för att äta havregryndgröt till frukost och ta soppan till lunch så får vi se hur det går. Hoppas det funkar för er, men ni har ju alltid motionen att ta till, kram Gittan

2008-01-08 @ 09:04:57
URL: http://gittanwb.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0