.:Helgen kom tillslut =):.

Vad underbart skönt att det är helg...ÄNTLIGEN!!
Det är kanonskönt att vara tillbaka på jobbet, missförstå mig inte där. Men det märks verkligen att man varit hemma ett tag. Man blir liksom förslöad =)

Aja denna helg ska gå till att ta bort det sista av julen (äntligen) och att bara ta det lugnt.
För Magnus blir det inte så lugnt. Han ska åka o jobba imorgon kl 07.00.
De har så mycket jobb så de måste jobba över en hel del framöver. Visst det blir mer pengar som Magnus säger men då blir det inte att man träffas så mycket.
Kan vara bra i bland att vara ifrån varandra men man har ju sina "sakna dig" dagar...
Men som tur är så känns det då skönare när man träffas =D

Just nu så sitter jag o tittar på "Let´s Dance".
Det är inte egentligen ett program som jag brukar följa men efter att ha hört o sett lite av
Brandeby ifjol så blev det intressant om hur det såg ut denna säsongen.
Men de som är det iår är faktiskt riktigt ruskigt bra...
Häftigt att se de skutta omkring...Det skulle jag med vilja =( Hehe...


Nä ska se slutröstningen nu!
Men tills nästa gång ha det så superbra =)
KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0