.:Hmmmm:.

...testet jag gjorde här på min blogg blev till en viss del lyckad. Statistiken ökade =)
Fast jag har inte kommit ut så mycket bland alla blogglovers ännu så det är inte så många som vet om mig ännu. Men hur det än är så drar ordet "sex" folk... hihi =)

   Nåja nog om det ;)

Idag har det varit en hyffsat lugn dag.
Det första som hända på jobbet i morse var att jag skulle starta vårt system o då kom det fram ett litet fint ERROR-meddelande att företaget var tvunget att optimeras...*SUCK*
Detta betyder att datorsystemet måste låsas i ca 2 timmar för att det ska kunna optimeras.
Vi kan inte komma in o lägga ordrar. Vi kan inte söka på artiklar ingenting kommer vi åt då systemet ligger nere.
Det var bara att sätta sig o trumma med fingrarna.....
Tur man hade lite pappersarbete runt om som man kunde göra under tiden.
Annars är det väääldigt långtråkigt att bara sitta upp o ner på en stol...
Så nu har jag ett nystädat o ordningsamt skrivbord =D
Vid 11.00 tiden kom det igång igen o då var det bara att tuta o köra!

Denna dag har även varit rätt så flummig på jobbet.
Alla har varit på toppen humör!
O Hasse, chefen själv, är såå himla cool. Tuffare chef får man leta efter.
Han är så rolig. Det går inte en dag utan att han kommer med någon kommentar så man skrattar o vrider sig.
Han är härlig. En 44 åring i en 17 årings kropp =D
Jag har en väldans tur som kommit in i ett sånt härligt arbetsgäng =)

När jag kom hem idag så hade Magnus gjort mat. Han o Robin satt o väntade på mig med den klar på bordet.
Tack så mycket för det älskling!
Sedan var det till o sätta sig med läxor.
Vi förhörde Robin på engelska tills öronen blödde....hehe nä så illa var det inte.
Vi har tränat lite grann varje dag o nu satt det klockrent. Håller tummarna att du klarar förhöret i morgon grabben!
Bella var kvar på skolan i kväll. Hon hade nått möte där som hon skulle på...När hon kom hem gjorde vi hennes svenska läxa o sedan hoppade dom i säng vid nio...
Det har gått s himla galant när dom har varit här.
Det är roligt med att få ta lite sånt här ansvar. Man får lite träning...hehe fast vi börjar i lite fel ände.
Alla föds ju inte till färdiga 12 o 14 åringar =D

Just nu så har vi stängt in oss i sovrummet eftersom ungarna sover.
Vi ska nog titta på en film innan man nattar riktigt...
Det ska vi göra!
Ha en nice kväll allihopa!



Heat Ledger
RIP

En person jag inte riktigt tänkt på egentiligen.
Jag har tagit för givet att han skulle finnas ett tag till o producera mycket mer filmer.
Men där ser man att livet är kort....
På något vis lämnar han ett litet tomrum i mitt film liv..
Vem glömmer hans charm i "10 orsaker att hata dig"?
Men men "The show must go on.."


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Gympa är perfekt när man inte kan göra annat, men städa är också bra. Kul att det går bra med mina barnbarn, dom kan vara rätt så härliga när dom vill.Ha en trevlig dag.Kram Gittan

2008-01-24 @ 09:01:31
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Mia

Vad jobbar du med?
Jag är lite nyfiken av mig. =)

2008-01-24 @ 21:21:41
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Gittan

Hörde att ni gjort ett bra jobb med barnen. Isabell längtar tillbaka, och hon älskar matten. kram Gittan

2008-01-26 @ 19:02:53
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Caroline

Tjena bruden!
Statistiken brukar öka rätt så kraftigt om man är aktiv att stämpla i andras bloggar.Jag har vart usel på det i typ två tre veckor nu och det märks minsann i min blogg..... :(
Men ibland finns det inte tid och utrymme för det... Men passa på när du har tid, så får du se. (Min sexnotis blev typ en flopp, tappade alla läsare tror jag...) Men vadå, man är som man är... Antingen blev människor besviken på min sexualitet eller så blev det ett för pinsamt inlägg. I dont care! Thats who i am.
Ha en trevlig dag! Kom förbi någon dag på kaffe om du/ni har vägarna förbi.
**Kram

2008-01-28 @ 08:02:53
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0