.:Mmmm..:.

   Just nu sitter jag i sovrummet och kollar runt lite på nätet.
Jag har precis varit och hämtat Isabell och Robin (syrrans ungar).
Dom ska vara här i veckan hos oss. Dom frågade så snällt så det är klart de får komma. Ska bli kul att få sitta o fixa lite med läxan deras o man  kommer garanterat att ha mer o göra så man kanske kommer upp ur det här tillfälliga träsket som man hamnat i....

   Trodde man skulle vara gladare o på bättre humör nu idag då man vaknade men inte då....samma seghet o lesshet som igår...Usch...
Men jag var i alla fall ut i solen en sväng idag då den passade på o sken över oss så man fick lite energi där.
Det är nog mycket som beror på vädret....Så fort jag kom in i solskenet så blev jag mycket gladare kändes det som...fast det gick ju över så fort jag kom in... =/
Men som sagt det kanske släpper då ungarna är här...man får ju skratta lite då ;)

   Imorgon är det jobbet som gäller. Kan vara skönt o komma tillbaka efter helgen o få surra lite skit igen.
Man kanske är i behov av den sociala biten....Man får se. Men när man vanligtsvis är en glad o positiv person är det väldigt jobbigt att hamna i sånna här situationer... Man vet inte riktigt vad man ska göra för att komma ur dom...

Åsch nog om detta.....

   Imorgon ska jag börja lite smått med GI metoden som jag fick av GIttan (Tack!).
Jag kommer inte börja stenhårt förrän till helgen då man kan handla upp sitt lager med mat så man klarar sig.
+ att vi inte vill köra stenhårt nu när ungarna är här...
Har faktiskt stora förhoppningar att GI kommer funka för oss. Det gjorde det sist i alla fall så nu gäller det att bita ihop  kämpa!

Aja det får bli ett halvkort inlägg idag...orkar inge mera.
Återkommer troligen imorgon =)

Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni får en trevlig arbetsmåndag!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Anonym

Alltid en orsak till att inte börja.

2008-01-21 @ 09:53:39

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0