.:Nu vankas arbete igen =):.

Hej hopp alla glada!

   Nu sitter jag  sängen o har precis kopplat över tv:n, vi beslöt oss att lägga oss i sängen för att kika lite på någon film innan man somnar.
   Efter 2 månaders ledighet ska jag nu imorgon återgå till mitt kära jobb.
Helt ärligt så har jag faktiskt gått o längtat efter denna dag. 
  Ska bli kanon att få komma tillbaka o träffa alla o få komma ut i det sociala livet igen. Helt otroligt vad instängd man kan känna sig efter att ha varit hemma så pass länge..... oj oj oj, Så som sagt det kommer att bli kanon!!

   Imorgon kommer även allvaret med mat o träning!
Jag o Magnus har tagit det absolute beslutet att verkligen börja leva ett bättre liv! VI har sagt det många gånger men attans nu ska vi verkligen klara det! Skulle vara så himla skönt att få känna att man blir piggare och komma i form till sommaren. Det ska gå!
Sen får man se om det håller sig =) All peppning tas gladeligen emot.

Nu ska jag lägg amig men vi höres snart igen

Kram

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Snygg design, och inte tänkte jag på att ditt hår var lockigt nu, men på kortet syns det ju. Du är lite lik Magnus tycker jag. Nästa jul blir hos oss det har ju ni systrar redan bestämt så ok.Började min morgon med en påse nutrilett och ett glas vatten. Stenhårt denna vecka, hoppas det går bra för er också, kram Svärmora

2008-01-07 @ 09:10:49
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Sofie

Det här klarar ni Angelica! Kämpa på! Kram

2008-01-07 @ 22:47:43
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Faster Barbro

Hejsan, det är Faster Barbro som smyger in o kollar din blogg...först önskar jag dig o Magnus lycka till men nya matändringar....sedan att du har en attans fin Blogg att titta in i...
Mega kram Barbro

2008-01-14 @ 13:05:27

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0