.:Sammanfattning år 2007:.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt tunnelbana =) (I stockholm o i Italien)


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nepp. Mitt löfte var att inte avge några löften o vips så var det löftet brutet =)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en arbetskompis o en vi känner


4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr avled min moster. 59 år gammal.

5. Vilka länder besökte du?
Tyskland o Italien =D.


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En riktigt lång, fin o solig sommar.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
30 september


8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag klarade av jägarexamen *wiee*


9. Största misstaget?
Köpte trasig bil :p


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njae, kan hända att jag varit förkyld men kommer ej ihåg riktigt.

11. Bästa köpet?
Wii spelet o den nya micron.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, att jag klarade jägarexamen o att jag fick förtroendet av jobbet att resa utomlands =)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
CaraMia - Måns Zelmerlöf, Ukrainas schlagerbidrag i våras *asg*

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varit som alla andra år. Upp o nedgångar


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Donat med huset


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Tjatat o gnatat


18. Hur tillbringar du nyår?
Med lillasyster o Magnus o Mattsson


19. Blev du kär i år?

Har varit kär hela året =)


20. Favoritprogram på TV?

CSI, Vänner, Scrubs


21. Bästa boken du läste?
En serie på 5 böcker av Virginia Andrews "Flickan från himmelen" mfl


22. Största musikaliska upptäckten?

Har ingen susning


23. Något du önskade dig och fick?

Jägarexamensbeviset =)


24. Något du önskade dig men inte fick?

MC kortet....


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kom inte ihåg -firade hemma bara..

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja ;)


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Blandad

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj & mina vänner


29. Vem saknade du?
Min mormor  =(


30. De bästa nya människorna du träffade år 2007?

Grannarna Tage o Katarina =) Grillning till sommren!


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0