.:Slask och åter slask....*suck*:.

image82

Jahapp då håller det fina snötäcket på att försvinna.
Regn regn och åter regn!
Lite ledsamt må jag säga. Det var så himla fint när den sista snön kom men nu är det bara skit rent ut sagt.
Snorhalt på vägarna och slaskigt o blött överallt. Uscha inte kul.
Men men det går väl över till bättre så småningom =)

Idag kan jag i alla fall säga att jag är totalt slut.
Är sååå himla trött. Visst jag har mig själv o skylla det har inte blivit många timmars sömn på länge men usch vad trött jag är. Väldigt glad jag sitter här nu med tanke på hur tunga mina ögonlock var under hitresan i morse...ujuj.
Men då är det bra med kall luft i luftintagen =)
Men ikväll ska det bli en tidigare kväll!

I måndags var jag o Jenny på simning i Fränsta. Proppfullt med folk kan jag säga!
Har faktiskt aldrig sett så många på motionssimmet tidigare.
Men det är klart nyårslöftena kommer väl fram sakta men säkert =D
Men skönt o röra på sig var det.
40 längder (1km) blev det. Kändes i armar o ben. Skönt.
Ska väl även försöka att ta mig iväg ikväll med. Få se om man får med sig någon =)

Igår blev jag bjuden på middag hos min syster Jenny.
Kanongott! Tack för det!
Lättsamt att man slapp göra maten själv =)
Blir alltid jobbigare att laga maten till sig själv. Varje vecka som magnus jobbar kvällen så blir det slappt med maten. Inget onyttigt faktiskt men kanske inte så mycket mat...
Men jag ska försöka att bli bättre på det ;)

Passade även på att hjälpa Isabell med hennes läxor.
Det var engelska, svenska o matte.
Det var lite okoncentrerat o jobbigt först men sedan släppte det =)
Jättebra jobbat gumman!! Hoppas läxförhören gick bra!

Jaha vad har man mer o säga då....
Jo visst ja. Vi var ju på bio i fredags. Jag o lillasyster.
Vi såg på Alien vs Predator 2.
Inte så bra som jag föreställt mig men oj vad kul det var att överhuvudtaget gå på bio.
Är flera år sedan jag gick sist. Men skoj var det =D Måste man göra om...

Mmm så är det....
I helgen som var var det även meningen att jag skulle få bort julen hemma....Blev inte riktigt så.
Vet inte vad jag gjort men jag kände inte för det.
Usch jobbigt. Men jag ska försöka att få det gjort innan denna helg ialla fall.
Det går ganska fort när man väl sätter igång. Lättare att få ner allt än att sätta upp det =)

Nä nu ska jag jobba vidare.
Vi höres!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Man kan ju inte tro att det är januari!

2008-01-17 @ 18:43:18
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Gittan

Så här kommer det att bli hädanefter och värre ändå efterson ingen är särskilt rädd om vår värld.
kram Gittan

2008-01-17 @ 19:26:18
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Angelica

Mia - Nä precis. Blev så fint förra helgen då snön kom men nu! Uscha... =)
Gittan - Precis, det kommer bara att gå åt ett håll :/

2008-01-18 @ 12:07:31
URL: http://anga.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0