.:Vattengympa Yeah:.

Tjo nu har man hittat hit igen =)
SItter som vanligt i sängen på väg att lägga mig.
Magnus jobbar kvällen så han kommer väl hem om en timme men jag
orkar nog inte vara uppe tills dess....

Idag har det varit en seg dag...
Trött som bara attan. Men som vanligt så har man sig själv att skylla =)
Fast ett rimligt skäl till min trötthet är även vattengympan som jag var på i går!!
Oj oj oj vad man kämpade!
Korpen har Aqua Power vattengympa eller vad det heter i Fränsta varje måndag kl 20.30-21.30.
Igår var jag o Ann-Charlotte dit....Men oj vad det tog i magen.
Man var sååå himla nöjd efter det passet så dit ska jag absolut nästa måndag!
Kanonskoj! O dessutom så träffar man folk!

Har saknat socialt umgänge på sista tiden har liksom bara suttit hemma o ugglat.
Man har inte ens varit till syrran o druckit kaffe... Skamligt!
Det ska det bli ändring på.
Alla som vill ha ett besök av mig/oss skriv upp er här så kommer vi ;)

Denna veckan är vi även utan barnen...
Lite vemodigt kan jag säga men det känns kul att de tyckte det var skoj i alla fall.
Bella blev då himla begeistrad i matte =)
Kanonbra jobbat tjejen! Superduktig var hon. Även Robin förvånade...Så himla duktig var de.
Älskar er småfisar!!

Nä nu ramlar snart ögonlocken ihop, men jag hoppas ni alla får en riktigt
rofylld och skön nattsömn!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Gud som du är duktig! Vattengympa! :-o

Aha, där har jag en gång i tiden sökt jobb faktiskt. haha... Var nog mest bara då jag var less på mitt jobb. hihi...
Jag är receptionist på Grand Hotel i Sundsvall när jag inte är mammaledig.

2008-01-30 @ 09:43:04
URL: http://woodland.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0