.:Solokvist:.

Jepp nu idag blir man gräsänka för en helg..
Magnus drar iväg till Furuvik med några grabbar över helgen.
Så det blir soffan, solstolen (förhoppningsvis) och jag ska faktiskt ta o leta fram lite böcker som jag har funderat på att börja läsa en längre tid. Man kan ju passa på med det nu när man har tid till det =)
Jag ska även plocka ihop lite hemma
Det görat blir man aldrig av med...*suck* menmen det går ju bra när man väl sätter igång =)

I går var jag i alla fall iväg med Jenny och barnen till Backetjärn och badade.
Guuud så skönt det var. Helt underbart i vattnet!
Så nu har jag väl badat typ 9 ggr eller nått och 7 av dessa gånger har inträffat inom 5 dagars period =)
Snacka om att det inte varit riktigt badväder innan...

Nä nu åter till jobbet ;)
Men mors på er alla vi höres igen
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

oohh... Skönt att ha huset för sig själv. ;-)

2008-08-01 @ 21:16:26
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0