.:Karaoke:.

image121

Jo nu är det söndagkväll och en ny arbetsvecka öppnar sig...

Känns väl helt ok ändå. Har en hel del att göra på jobbet så det blir inge dötid o då är det skoj att jobba =)
Sen så måste jag än en gång hylla mina arbetskollegor, de gör det värt att komma på jobbet.
Jobbet är självklart också roligt men kollegorna gör hela dagen =)

Vad har annars hänt i helgen då?
Jo igår var det årsmöte för WUSG o WSKG. Det gick ju smärtfritt, sedan på kvällen blev det party.
Vi hamnade på karaoke-kväll hos Bengt o Gittan i Ede.
TACK för en superskoj kväll. Man blev lite trött på kvällningen men kul var det.
Nästa gång hoppas jag att vi har chaffis så  man kan skåla lite med er!
Sedan får jag nog ta o träna lite på 50-60 tals klassikerna så jag hänger med er andra...eller hänger med Bengt Donaldo ;) Jag lovar jag ska träna =)

image114



Sen så har vi idag tittat på Melodifestivalen.
Gittan var så snäll och spelade in det igår till oss. TACK för det!
Kan säga att jag tyckte att Perellis låt var helt OK. Men sen fastnade jag för låt nr 2. Calisa, eller vad de hette.
Men den låten var också ganska bra. Men det ska bli intressant vem som tar hem hela kittet....










Nä nog skrivet idag...
Nu ska jag avsluta min kväll i soffan o sedan ta mig in till sängen o förbereda mig inför
en ny arbesdag!

KRAM

image122

Vad tycker ni?
Postat av: Anna-Maria

Åh gud så kul med karaoke!!!
En sån skulle man ha hemma, då skulle man kunna ha roligt nästan jämt :-)
Ja, en ny vecka står i antågande...en ny vecka med nya utmaningar (hmm)....ha det gott!

2008-03-02 @ 23:12:02
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Gittan

Men Anga du glömde skriva att du for ju till stan också. Så nog har du gjort rätt för en avslappande söndagskväll/Kramar

2008-03-03 @ 08:48:20
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: caroline

Tjhena! Jo, karaoke är SVIN KUL! *skratt
Jag funderade på om vi skulle dra ihop "jägarexamensgruppen" Sön 16 Mars?? Vad tror du om det... Tiden har blivit utdragen.
Mvh Carro! ...Eller du: KRAMIZ!! **ler

2008-03-03 @ 22:36:20
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Angelica

Anna-Maria - Jo det var verkligen kul med karaoke. Man är inte direkt någon stjärna men det är ju det som är charmen med det hela =). Även Singstar är skoj, har tävlat med systeryster Jenny en hel del, oj OJ vad skoj! Tackar! Ha en toppenkväll!

Gittan - Mmm glämde det =) Man var ju o fyllde på kyskåpet hehe....

Carro - Halloj o välkommen tillbaka! =) Jo jag träffade Carina o Gerd i helgen. Skulle vara toppen kul att träffas! Söndag 16 mars går kanon det. När (kl?) var o hur? Just tell me ;) Ska bli SÅ skoj o ses =D KRAM på dig!

2008-03-04 @ 19:49:19
URL: http://anga.blogg.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0